nytt försök....

Jag ska försöka blåsa liv i mitt bloggande igen :)  Man lever ju ett hektiskt liv, och man kan bara inte hinna med allt som man skulle vilja.  Det gäller både privat o i arbetslivet,  det gäller att tagga ner, dra ner på alla måsten för det kommer ju en morgondag också. Får man ju utgå ifrån iallafall....
Det är som den här bloggens vara eller inte vara. Jag vill hinna sitta o skriva, men tiden, orken o motivationen räcker inte hela vägen ibland. Samtidigt tycker jag det är så himla kul att skriva, men jag har prioriterat andra saker. Oftast då saker som jag gör för nån annan o inte mej själv. Så j-a typiskt en mamma/kvinna att låta allt annat gå före i kön...
Men - jag har bättrat mej ! och det är jag väldigt stolt över... 
För vem tänker på mej - om jag inte gör det själv ?

Så, jag hoppas vi ses här riktigt ofta ;)

Dagens :-)    " den tid du vill slösa bort
                      är inte bortslösad tid..."

Ha det nu gött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0