måndag....

Jaha, då var måndagen avklarad.. Alltid fullt upp på veckans första arbetsdag, så den går åtminstone fort. Det är med lite vånda man öppnar dörren till jobbet dessa dagar, eftersom det varit full aktivitet hela helgen och en massa besökare. Man har ju varit med om att det sett ut som ett bombnedslag, helt otroligt vad folk kan bära sej åt egentligen ! Inga hämningar då inte...
Bland det konstigaste jag varit med om var när jag upptäckte att någon riktig skojare, hade varit inne på en av toaletterna ( herrarnas..) och skruvat av lampkupan - kissat i den - och skruvat tillbaka den !!  HUR får man en sån idé i sin skalle ?
Eller den gången en elev fyrade av en raket i en toastol, ( herrarnas ..) alltså en fyrverkeripjäs då....  Toastolen sprack ju naturligtvis o behövdes bytas ut. 
Sen är det ju så att man plockar ju upp en o annan kondom ibland också ( på herrarnas..) så det verkar ju vara liv i luckan för en del.
Nu är det säkert någon som undrar varför allt verkar hända inne på herrarnas, och det ska jag säja, att det undrar jag också !  Kan någon förklara det för mej, så välkommen med svaret ! Jag har väl en egen teori, men den kan vi spara lite på.
Imorgon är det dags för möte igen med handbollsföreningen, får väl återkomma om det. Kan ju hända nått, fast nä, troligen inte.

Ha det nu gött !
Dagens :)  "Det bästa jag vet är att stiga upp tidigt om morgnarna,
                  så därför sparar jag på det så länge som möjligt..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0