rush i dag också.....

Ja, fast det är tisdag idag, så har det varit fullt pådrag hela dagen. Bara slit och släp. Man kommer ju till jobbet vid 7 och sen är det bara att köra på allt vad man orkar, fram till den välsignade frukostrasten vid ca 9. Gud, vad gott det är med kaffe o macka då!
Jag sitter o fikar i hallens caféteria, ofta får jag besök av någon som är lite kaffesugen, eller bara pratsugen. Får jag inget besök, så brukar jag titta på TV4:s morgonprogram och får veta vad som händer ute i världen eller kanske ett bra middagstips..... Ibland är denna tiden också ett bra tillfälle att sitta och ringa in vikarier, om nu någon av mina kompisar är sjuka/lediga.

Strax efter denna sköna stund, ska jag vidare till mitt andra objekt som jag då tar bilen till eftersom det ligger ute på vischan.....
Där  håller jag till och jobbar fram tills jag har lunch, och då är man ganska så hungrig kan jag tala om, så det gäller att fylla på med lite energi igen så man orkar med eftermiddagen på hallen också. 
Ja, så ser väl mina dagar ut för det mesta..... Men ingen dag är väl den andra lik egentligen, förutom arbetsuppgifterna. För man vet ju aldrig vad som väntar en under dagen, det händer ju saker hela tiden när det är barn o ungdomar med i bilden, och de kan ju vara väldigt kreativa när de sätter den sidan till.....

Det finns en del vuxna också, som kan vara väldigt mycket kreativa......
 
Hoppas på att det blir en lugn dag i morgon, det är faktiskt min födelsedag och jag tänker ta extra lång kafferast och unna mej nått gott.....

Dagens :-) "Arbete är nog bra, men det tar så förbaskat mycket tid...."

Ha det gött.

Kommentarer
Postat av: britt

GRATTIS!!!!!!!!!



och vad händer om ett år?????????

2009-10-07 @ 12:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0