positivt eller negativt ?

Gissa vad som låg i en papperskorg idag.....Ett graviditets-test..... Alltså, mina tankar började ju rusa runt. Är det en vuxen som gjort testet, kanske lite i smyg? Eller är det en orolig skoltös, som har suttit här och varit jätterädd och nervös???? Man kan ju inte låta bli att undra.
Man kan ju tänka sej vilka olika livsöden det kan bli. Det var ganska djupa funderingar man fick där, och jag funderar fortfarande. Vad utspelar sej egentligen här i idrottshallen? Hur många hemligheter gömmer sej där? Tänk om man kunde vara en fluga på väggen och få se o höra vad som försiggår. Fast, det kanske är lika så bra att inte veta....
Jag hoppas bara, att den som gjorde grav-testet, fick" rätt" svar, vare sej det var positivt eller negativt.

Dagens :-) " Jag är inte nyfiken. Bara jag får veta allt..."

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Therese (fritidspedagog i Yngsjö)

Hihi....kan ju hoppas att det är en vuxen. Jag har själv kastat ett grav.test i skolans papperskorg då jag testade positivt med Moa. Hade fått tag i några billighetstester som var halvdana så jag kunde inte hålla mig en dag när jag var i skolan utan testade där och då helt enkelt efter att ha rusat i väg en sväng till Apoteket. Men det var ju mer än två år sen nu så denna gång är det någon annan som är skyldig :-)

2009-10-29 @ 14:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0