ingen skillnad !

Jag kan andas ut nu, för jag upptäckte att det kändes faktiskt ingen skillnad idag, fast jag blivit ett år äldre!!
Men jag var proppmätt och fick magknip igårkväll, efter all god mat (starkt kryddad av chili) och dessutom slank ju en rejäl bit gräddtårta ner också..... så jag får väl skylla mej själv.

Dagen idag har varit en helt vanlig dag, inget särskilt har hänt alls. En del dagar är ju sådana, kan vara rätt skönt när det bara tuffar på. Jag fick lite tid över idag för lite "småpyssel", bl.a hann jag sätta mej vid datorn och lägga in lite uppgifter, som jag måste göra nån gång i månaden. Det kan gälla ändringar ang. arbetstider, ledighetet, extratid m.m.  Det är ju viktigt att det kommer med i systemet till lönekörningen. Sen brukar jag då o då städa av min städvagn, det brukar bli att man samlar på sej både det ena o det andra på den, saker man hittat liggandes när man går runt och jobbar. Jag hade bl.a hittat flera en-kronor , pingisbollar, innebandybollar, pennor, ciggarett-tändare, tejphållare.....
 
Man kan bli lite full i skratt över vad man hittar ibland..... En gång fick jag ta hand om ett par kryckor, det var aldrig någon som hämtade igen dem, så personen i fråga hade nog blivit frisk väldigt snabbt. Men jag blir väldigt fundersam över de gånger när jag måste plocka bort kondomer.....

Fredag igen imorron. Veckorna rusar ju nästan förbi! Ska som vanligt bli väldans skönt att sova.....
Har lovat mej själv att ställa mej på min crosstrainer i helgen och trampa några kilometer, känner att jag nog behöver göra det.


Dagens :-) "Jag gillar långa promenader, särskilt när de görs
                  av personer jag inte gillar...."

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Therese (fritidspedagog i Yngsjö)

Vi ska kanske lova varandra att spendera minst 10 minuter på våra crosstrainers varje dag :-). Sen vi köpte vår för någon månad sedan har jag bara spenderat max 20 minuter på vår. För dåligt av mig!

2009-10-29 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0