en ganska mysig dag......

Idag är det min födelsedag, men jag har jobbat som vanligt trots det. Nu fyller jag ju inte nått jämt antal år, så det är inget särskilt egentligen alls.....
Men lite annorlunda har dagen varit i alla fall p.g.a detta faktum. Sms:en har duggat in lite då o då under dagen, och jag fick ett par trevliga besök också, vilket jag uppskattade väldigt mycket ! Hemma behövde jag inte göra middagen idag, utan den stod äldste sonen för. Mycket trevligt!  I skrivande stund väntar jag på kaffe o tårta, och att få sjunka ned i TV-soffan och bara slöa en stund, och få tag i min stickning igen, är nämligen galen i att sticka vantar och strumpor.....

Jobbet idag, var som de flesta andra dagar: en hel massa smuts o skräp att ta reda på, duschtvål som sprutats ut lite här o där, portionssnusar som hängde på väggarna, nerkladdade speglar osv. osv. Så tiden har gått idag också utan några större problem.
 
Nu är kaffet klart - äntligen tårta !

Dagens :-) " Att fira födelsedagar är sunt. Statistiken visar att de
                   som firar flest födelsedagar också är
                   de som lever längst...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0