nedräkning

Ja,nu har den stora nedräkningen börjat. Snart är det slut på denna terminen och sommarlov och semester väntar runt hörnet, själv har jag lite längre till hörnet, men jag närmar mej jag också.
Innan dess ska jag hinna med en del slitgöra, som det börjar bli dags att planera för nu. För planering är A och O, om det ska fungera. Och det vill vi ju alla att det ska göra.
Imorron är det dags för möte igen, vår grupp ska träffa chefen och sätta ihop ett semesterschema. Vi måste ju se till att det finns folk som städar på de dagis och fritids som är öppna i sommar. Det blir nog så i år också att man får rycka in några dagar under semestern, för att det ska funka. Inte så jättekul, men nödvändigt. Man måste offra sej lite ibland för den goda sakens skull......

Jag blev jätteglad idag när jag öppnade min blogg och hittade en nyinkommen kommentar på tidigare inlägg. Jag fick en glädjekick!  Så roligt att få så uppskattande ord!  Vore kul om fler ville lägga in en kommentar.......

Något mer som gjort mej glad, är att sonen som ska ta studenten, äntligen har fixat kostymen!! Och han är jättesnygg i den, mitt stolta modershjärta svämmar nästan över ........

Tack för i dag!

Dagens ord: "Jag vill så mycket som jag helst skulle vilja,
                         att jag inte ville...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0