sommartid?

Nja,inte var det sommarvärme i morse när jag var ute och hämtade in KB. Det gick iallafall förvånansvärt lätt att ta sej ur sängen, trots omställningen av klockan. Men det är ju bara måndag, det hinner ju ändra sej...

På jobbet såg det ut som jag hade väntat mej ungefär: överfullt och skitigt. Så det var bara att spotta i nävarna och sätta igång (nä, jag spottade aldrig på riktigt..)
Fram emot 9-draget mullrade min mage ordentligt, så det smakade riktigt gott med kaffe och macka då.Idag hade jag dessutom en kaffegäst, och det är ju alltid trevligt med lite sällskap.
Imorgon ska vårt städ-team ha möte med vår chef, återstår väl att se om det blir nått trevligt där. Vi ska prata semestrar och storstädning bl.a. Det gäller ju att börja planeringen i tid, det är ju mycket som ska skötas även under sommartid. Vi har ju hand om dagisarna som är sommaröppna + fritids, samtidigt ska vi ju storstäda på de ställen som är stängda.

Men vi är riktigt duktiga på att få ihop det, så det blir nog bra i år också.

Tänkvärt: "De mål man inte sätter upp
                   uppnår man sällan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0