glömska jag

Jag vet att det är torsdag idag, men mina fötter och ben vill att det vore fredag. Man känner sej lite trött och sliten idag. Det blir många steg under en arbetsdag, och man fortsätter ju att gå en del även efter arbetstid.
Vi fick ju en fin liten stegmätare genom jobbet för ett tag sedan, någon som minns den? Min ligger i väskan, som jag tar med mej till jobbet varje dag. Där ligger den sedan hela dagen tills jag bär hem den igen. För jag kommer aldrig ihåg att ta den på mej...
Så jag vet fortfarande inte hur många steg jag tar på en dag, men jag känner att det är många. Jag har försökt med minneslapp, men då har jag glömt läsa den. Nåja, imorgon är en ny dag, med nya möjligheter.

Tänkvärt: "Det är oftare enklare att utföra ett arbete
                   än att förklara varför man inte gjort det!"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0