träningsvärk - arbetsvärk ?

Ja, idag kände jag av alla ovanliga arbetsställningar jag hade igår. Undrar om man kan kalla det för arbetsvärk?
Jag har i stort sett gjort samma arbetsuppgifter idag också, så imorgon känns det antingen ännu värre, eller så har jag blivit vältränad.
Imorgon ska jag börja skura golven, när jag nu är klar med all dammning och avtorkning av väggarna. Jag fick hjälp med att  köra dit skurmaskin och diverse tillbehör idag av den alltid lika gulliga vaktmästaren. Tur att han finns.
Solen sken oupphörligen hela dagen idag, och utanför huset såg jag folk som var på väg till en härlig dag vid havet, det var en strid ström hela tiden med bilar, husbilar, cyklister och mc-åkare.

Nej, nu blir det ryggläge i soffan ikväll. Vila o lite  mord i Midsomer, det är grejer det.....

Dagens ord: " Tiderna är sämre, säger de gamla.
                           Tiderna är som alltid, det är de gamla
                            som är sämre "......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0