blankt o fint

Jag blev idag klar med golv-vården, och jag är riktigt nöjd. Dröjde mej kvar i dörröppningen på hemvägen idag, och sa till mej själv " det här gjorde du bra".  Det är inte ofta man är nöjd efter ett dagsverke, men idag var det en sån dag.
Nä, nu ska jag inte sitta här och ösa beröm över mej själv längre.
Imorgon är det sista dagen av storstädningen på detta objektet, nu ska jag tillbaka till idrottshallen igen och fortsätta där. Den har varit uthyrd denna veckan till en innebandy-klubb, som har haft träningsläger där, och de har övernattat där också. Så måndag morgon blir ju lite spännande att få se hur det ser ut där.....
Det ska bli skönt att vara på sin "egna" arbetsplats igen, där trivs jag bäst och jag vet hur allt ska vara, slipper dessutom att åka iväg utan är på hemmaplan.
Borta bra men hemma bäst......

Dagens ord: "Nya kvastar sopar bra, men det är
                         de gamla som hittar alla vinklar
                          och vrår...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0