är på G

Ja, nu är man igång med storstädningen då, äntligen! Känns alltid lite bättre när man får sätta igång och "beta av" listan .
Idag har jag börjat med att skura bort så mycket handbollsklister jag bara orkade från golvet i stora idrottshallen. Det gick väl hyfsat, får säkert ta en omgång till på det, innan jag blir nöjd.
Kändes lite ensam på jobbet ett tag, inga elever som yrade omkring, eller nån annan heller för den delen. Fast framemot
frukost fick jag lite besök, och det var välkommet  eftersom jag kände mej lite övergiven där då.......

Kände mej lite trött o sliten i morse, efter en ganska hektisk tid, sonens studentfirande med allt vad det innebär. Det har varit många trådar att hålla i, sena kvällar och mycket att göra. Men nu kan man ju pusta ut från det och nu lägga energin på jobbet. Hoppas att allt flyter på nu bara och att alla maskiner håller sej hela,och att jag håller mej frisk och hel också......

Visst ja, ett ordspråk idag!

"Här går man och städar och skurar och tvättar.....
  Till sist så stryker man väl med........."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0