lite besviken....

Idag fick jag ett brev, som innehöll uppgift om min nya lön. Jag tog inget gjädjeskutt, det liknade nog mera en tå-hävning.

Men OK, ska det vara på det viset så..  Jag kan ju inte göra något åt det i alla fall, lika bra att svälja förtreten, gilla läget.
Jag är säkert inte ensam om att känna ett stygn av besvikelse denna dag. Tycker bara att man borde få känna motivationen att göra mera och bättre istället, men luften går ju ur en, liksom.
Man kunde ju nästan tro att det var 1 april idag.

Imorgon ska jag iallafall göra något som blir roligt. Jag ska vara påskdrottning!
Visste inte förrän i morse att det förekom. Jag har lovat  en fröken på barnskolan att ställa upp på detta, hoppas det blir bra nu bara, så jag inte skrämmer de små barnen...
Kanske jag ska försöka mej på att lägga ut en bild......

Nu ska jag gå och träna på den kungliga vinkningen.

Tänk på: "man är inte fattig för att man äger lite
                  utan för att man saknar mycket"

Kommentarer
Postat av: kent Andersson

Hej på dig Ingela !

Det var väldigt bra dikterat av dig.

Vad fint blogg upplägg du har.Jag ska granska sidan

ordenligt vid tillfälle.

Vi ses och hörs.

Hälsningar Kent

2009-04-03 @ 12:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0