full rulle

Full rulle har det varit idag, från morgon till eftermiddag. Först jobbade jag några timmar på mitt vanliga ställe, efter en snabb fikapaus satt jag mej i bilen och hämtade upp min kollega för att åka till vårt nya städobjekt. Väl framme där, bar vi in lite städgrejor vi hade med oss, och plockade iordning lite, innan vi slutligen kunde börja städningen.
Det gick jättebra, kändes lite stressigt ett slag, men vi fick ihop det bra till slut.
Jag höll på att få ett utbrott på en tvålautomat, som bara vägrade öppna sej, annars gick det som en dans.

Eftersom jag nu jobbar lite längre om dagarna, måste jag hålla lunch och det är ju lite nytt för mej, Men den lunchen behövdes verkligen kan jag säga. Och vad skönt det var att sitta ner ett slag.

Ikväll ska jag nog försöka ta det lite lugnt hemma, ingen dammsugning eller våtmoppning här inte. Får samla lite krafter till morgondagen - för då börjar vi om igen...

Hörs då.

Tänkvärt idag: "En höna är den enda som kan ligga på ett jobb och 
                            ändå få resultat"                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0