det rullar på

Onsdagen har snart gått och det tuffar på mot helg snart igen. Men allt är bra, kanske att jag känner av att jag jobbar lite längre dagar. Det blir ju inte så mycket fritid att tala om, eftersom jag får börja med middagen nästan direkt  jag kliver genom dörren därhemma, sen är det ju annat hemarbete som ska fungera också.
Igårkväll somnade jag framför TV:n fast min favoritserie sändes, så jag missade ju naturligtvis slutet.....
Så litet trött är man väl.

Idag har jag gett mig i kast med att försöka testa ångtvätten som jag lånat in. Trodde knappt att jag skulle få igång den, men se, den puttrade snällt igång! Tack för det. Nu ska jag fortsätta klura ut hur den fungerar lite närmare, finns en hel del tillbehör till den, olika munstycken, som jag inte riktigt kommer överens med ännu. Men det kommer ju fler arbetsdagar att fylla, så det ordnar sej nog det också. Fast jag tror nog att jag får ringa efter lite proffshjälp, tur att det finns.

Det nya städobjektet fungerar fint , både personal och elever är väldigt positiva och samarbetsvilliga, vilket underlättar mycket. Att de dessutom pratar och skojar med en är ju jättetrevligt.

Några tänkvärda ord idag blir: " Klarar man inte av att förklara det man håller på med
                                                          ska man ifrågasätta det man gör...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0